Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J46a75n 53M52a65r28e87k

16. 9. 2021 22:08

Krásné vzpomínky na Bergen a vůbec na Norsko. Krásné fotografie. Trochu mne mrzí, že lidé vaše cesty Po Bergenu neocení. Radši se hádají o Babiše a jiná "důležitá" temata. Máte moji karmu za všechny díly!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Marku! S čteností si nestěžuji, jsem smířen s tím, že s články o Babišovi soupeřit nemůžu. Tak si říkám, že určitě nelitujete, že jste emigroval, když to čtete, což? ;-)

Dnes jsem byl v muzeu Edvarda Griega spojeného s klavírním koncertem (hrál bohužel jenom jednu jeho skladbu), bylo to super. Mějte se krásně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 268x
Jsem učitel na univerzitě, věčný student, pisálek fejetonů, povídek, básní. Mám rád výpravy na tajemná místa, jízdu tramvají, popíjení vína a dekadentní poezii.

Seznam rubrik